FAQ - Najczęściej zadawane pytanie i odpowiedzi
§1. Zamówienia i płatności
1. Ile kosztuje abonament?

Cena miesięcznego abonamentu zależy od wybranego okresu trwania abonamentu. Najdroższy jest najkrótszy abonament na okres 1 miesiąca (wersja Pro 20 zł). Abonament na 3 lata jest tańszy o połowę (10 zł za 1 miesiąc PRO).

Aby zobaczyć wszystkie ceny abonamentów w zależności od okresu wybierz z bocznego menu opcję Aktywuj pełny dostęp.

2. Jak zamówić abonament?

Aby zamówić abonament wybierz z bocznego menu opcję Aktywuj pełny dostęp. Następnie na kafelku z wybranym okresem abonamentu wciśnij klawisz "Zamów", aby dodać dany abonament do koszyka i wyswietlić jego zawartość.

Aby złożyć zamóienie wciśnij klawisz "Zamawiam i płacę". Zostaniesz przekierowany na stronę zamówienia, która zawiera wszystkie informacje niezbędne do dokonania płatności wraz z możliwością dokonania zapłaty przy pomocy szybkich płatności internetowych (karta płatnicza, e-przelew, PayPal).

Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie również przesłane ana Twój adres email zarejestrowany w naszym serwisie. W potwierdzeniu mailowym poza numerem konta do zapłaty znajdziesz również link do zamówienia w celu późniejszego dokonania szybkiej płatności przez internet.

3. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Aby otrzymać fakturę za zamówiony w serwisie abonament lub inny produkt podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę" i wypełnij dane niebędne do wystawienia faktury. Przy kolejnym skłądaniu zmówienia dane te zostaną wypełnione automatycznie na podstawie wcześniej wystawionej faktury.

Fakturę otrzymasz w wersji PDF na swojego maila automatycznie zaraz po aktywowaniu abonamentu lub innych zamówionych produktów i usług.

4. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Opłatę za złożone zamówienie możesz dokonać, korzystając z poniższych form płatności:

  • szybki transfer do jednego z ponad 30 banków (m.in. mTransfer, Inteligo, iPKO...)
  • karta płatnicza (VISA, MasterCard, MasterPass)
  • PayPal
  • tradycyjny przelew w banku lub na poczcie na konto firmowe w mBank:

    "EKLO" Krzysztof Klonowicz
    21 1140 2004 0000 3102 4326 7982
    W tym przypadku w opisie przelewu musi znaleźć się koniecznie numer zamówienia i Twój login z serwisu

Szybkie płatności dokonywane są przez firmę płatniczą DotPay S.A, która jednocześnie zapewnia bezpieczeństwo transakcji na najwyższym poziomie.

Kwota na zamówieniu jest kwotą brutto do zapłaty. Ewentualne koszty prowizji pokrywane są przez serwis Slownictwo.pl.

5. Jak mogę zapłacić z zagranicy w obcej walucie?

Jeśłi mieszkasz za granicą możesz zapłacić za kurs za pomocą karty płatniczej lub PayPal.

Możesz też wykonać w banku tradycyjny przelew zagraniczny do Polski

Wszystkie zamówienia składane są w polskiej walucie PLN. Jeśli posiadasz rachunek prowadzony w innej walucie niż PLN, bank podczas dokonywania płatności sam dokona przewalutowania na polską walutę na podstawie obowiązującego w danym dniu kursu.

Serwis Slownictwo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za transakcje dokonywane z zagranicy.

6. Jaki jest kod SWIFT banku potrzebny do wykonania przelewu z zagranicy?

kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
Numer rachunku w standardzie IBAN: PL 21 1140 2004 0000 3102 4326 7982

Pamiętaj, że bank zagraniczny pobierze dodatkową prowizję za wykonanie przelewu do Polski. Dlatego ta forma płatności opłaca się w przypadku zamawiania dłuższych okresów abonamentu.